fredag 3 april 2009

Hem med Norrgavel-touch

För ett tag sedan skrev jag om en favorit på Norrgavel, Länsstolen.
Nu tänkte jag utveckla min uppskattning till företaget genom det här huset. Beläget i skärgården med fasaden ut mot havet samlar det många stilpoäng redan ur exteriör- och utemiljö-perspektiv. Sen när man går lite närmare och tar sig en titt på vad som finns på insidan blir man inte besviken. Den mörka exteriören möter här dess motsats i den ljusa interiören, och tillsammans med möbler från Norrgavel faller alla pusselbitar på plats.
Bilder från Sköna Hem.




1 kommentar:

  1. Björn Svensson9 april 2009 kl. 02:40

    Rummet med vidspisen hängande ifrån taket.
    stora fönster och massa ljus som kommer in.

    Ett rum där jag faktiskt hade kunnat tänka mig att sitta inne i även en vacker sommardag.

    SvaraRadera